• img01
  • img02
  • img03
  • img04
  • img05
Tuesday, March 18, 2014

Slide Show එකක් ලේසියෙන් නිර්මාණය කරගමු 
( post number 06 Lalinda madava'sblogspot වෙතින් )

කොහොමද යාලුවනේ දැන් ටික ටික අවුරුද්දත් කිට්ටු වෙනවනේ ඉතින් දැන් ගෙවල් වල අස්පස් කරන වඩා එහෙම පටන් අරන් අපෙත් මේ දවස් වල බරටම වැඩ..ඔයාලටත් මේ දවස් වල කාර්යබහුල ඇතිනේ..මන් විකාර කතා කියන්නේ නෙතුව වැඩේට බහින්නම්කො...
අද මම ඔයාලට කියලා දෙන්න යන්නේ ලේසියෙන්ම slide show එකක් කරගන්න පුළුවන්
 සොෆ්ට්වෙර් එකක් ගැන...මේකෙන් ලස්සනට ඔයාලට ඕනැ විදිහේ blackground දාල එහෙම වැඩේ කරන්න පුළුවන් ඉතින් ඔයාලත් මේකෙන් slide show ව්කක් හදල බලන්නකෝ....

මේකට key එකක් ඉල්ලු වොත් lalindamadava කියලා දෙන්න..
  
මෙතනින් බාගෙනම බලන්නකෝ.....
         Wondershare DVD Slideshow Build Softwear

මේකත් බාගන්න මේ එකේ key එක            
        Wondershare_DVD_Slideshow_Buil key

ඔයාලගේ අදහස් මට යොමුකරන්න එකෙන් පොස්ට් ලිවීමට මට දිරියක් වනු ඇත.මොනවා හරි ප්‍රශ්නයක් තියෙනවනම් comment එකක් හරි facebook මේ ලින්ක් එකට message එකක් දාන්න...ඔයාලට බුදු සරණයි! සුබ සතියක් වේවා........

0 comments:

Post a Comment

About me

මගේ තියන දැනුම ඔබ සමග බෙදා ගැනීම සදහා මම මේ බ්ලොග් එක නිර්මාණය කල අතර කිසියම් වැරද්දක් ඇත්නම් කියන ලෙස මගේ බ්ලොග් එක කියවන සියලු දෙනාගෙන්ම ඉල්ලා සිටිමි.හුගක් දුරට වැරදි අඩුපාඩු නොවන බැවින් අතපසු වීමකින් වැරදි සිදු විය හැක. මම මේ බ්ලොග් එක දැනට තනියම කරන නිසා ලගදීම තවත් එක මේ සම්බන්ධව මොලයක් ඇතුලත් කිරීමට අදහසක් ඇත. ඔබගේ යෝජනා චෝදනා comment මගීන් හෝ facebook හරහාද ලබා දෙන මෙන් කාරුණිකව ඉල්ලා සිටමි.

Category 3

?max-results="+numposts+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts\"><\/script>");
?max-results="+numposts+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts0\"><\/script>");

Sponsors

Category 2

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

?max-results="+numposts4+"&orderby=published&alt=json-in-script&callback=showrecentposts2\"><\/script>");

Category 1

Lalinda madava's blogspot © 2013 Designed by Premium Blog Templates Supported by Best Blogger Templates